USNAVY

Det har kan vara bland det roligaste jag hort.
Tyvarr motte jag inte det har paret, utan min kare resekompanjon berattade for mig.

Han berattade att han motte ett par, fran var kommer jag inte riktigt ihag men jag har mina aningar.
Vi later det vara osagt hur som helst.
Paret i fraga har ett barn, ett barn som heter Usnavy.
Vilket i, iallafall mina oron, ar ratt ovanligt.
Paret i fraga reste runt da barnet blev till.
De holl narmare bestamt till nere pa en kaj vid havet da barnet blev till.
Forutom stjarnorna och varandra ar en bat det enda de ser.
En bat som heter US Navy.
Det ar ju sjalvklart att de ska dopa barnet till Usnavy.

Ibland undrar jag varfor jag ar sa trangsynt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0