LEÓN/GUATEMALA

Idag har sista dagen i León spenderats pa stranden, Las Penitás.
Inatt, det vill saga runt klockan 03.00, drar jag vidare till Guatemala.
Forhoppningsvis kan jag boka om min biljett till slutet av mars istallet.
Tillbringa pasken hemma.

Dryga tva veckor i Guatemala och en vecka i Mexico.
Min nya plan.

Harligt att man kan gora precis det man kanner for har.
Inga masten och ingen press.

Dessutom, sa manga otroligt intressanta manniskor jag har mott den har veckan.
Tank om man alltid kunde uppleva manniskor.
Tank om det fungerade pa samma satt nar man inte reste.
Sa mycket mer intressant allt skulle vara.

Hoppas ni har det bra dar hemma!
Hur kallt ar det forresten?
Och hur mycket sno har vi?

Kommentarer
Postat av: Karin Wimark

Så underbart att få läsa om din resa Helena och själv lite få återuppleva min genom att höra om alla ställen du är på som jag var på själv förra året!!!!
Reser du själv nu? Är planen att komma hem till påsk alltså? Jag längtar efter att ses och vill höra ALLT, precis ALLT om hur du har haft det. Det måste du lova mig! En lång middag eller drink så snart du är hemma igen bestämmer jag =))
Vad finns för planer för Guatemala då? Semuc Champey tycker jag allt du ska besöka!! PUSSAR <3

Svar: Ah, vad roligt att hora! Ja, jag reser sjalv.
Eller jag har hookat upp med tva tyska grabbar for tillfallet.
Ja, mitt flyg hem ar den 20onde mars.
Ska du hem i pask, fragetecken, haha.
Ja, vi ska dit imorgon!
Har hort att man kan simma i grottor dar med sma ljus..+
Jaaa! MIddag och drinkar bestammer jag!!
Pussar! <3
helenaberggren.blogg.se

2013-03-01 @ 20:04:03
Postat av: Karin

Låter finemang Helena! ÅH, jajaja, ta chansen att simma i grottan med ljus. Vi bokade in oss på en hel dags tur och då fick man åka gunga ner i floden, hoppa från en bro, åka ringar på vattnet och slutligen bli guidad runt i de coola bassängerna =D
BRA!!! Bestämt.

Jag ska med allra största säkerhet hem i påsk =)
Njut nu av de sista veckorna i underbara länder!
PUSS <3

2013-03-02 @ 22:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0