ISLA DE OMETEPE

Igår kom vi fram till Isla de Ometepe i Nicaragua.
En fin ö med två stora vulkaner på.
Lite krångligt att ta sig någonstans, taxi behövs.
Känns väldigt isolerat på något vis, men vi har inte hunnit utforskat riktigt än.
Har dock en grym utsikt från sovrumsfönstret, vulkanen ni såg på bilden innan.

Idag tänkte vi hyra motorcyklar och åka runt på ön!

San Juan del Sur var fantastiskt.
Väldigt mysig stad med trevliga människor.
Surfstad.
Önskar jag vore bättre på att surfa, vågorna var liiite för stora för mig de här dagarna.

För övrigt har jag lämnat mina underbara kanadensare nu.
Reser "själv", fast ändå inte.
Två schweizare, två kanadensare och en L.A-snubbe.
Ny erfarenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0