SANTA CATALINA - PANAMA

När vi hoppade av i Santa Catalina hade jag ingen aning om vad följande sju dagar skulle innebära för min framtid.
Jag hade ingen som helst aning om att jag skulle träffa tre vänner för livet där.
Jag hade ingen aning om att jag skulle surfa i solupp- och solnedgång nästan varje dag.
Att jag bokstavligt talat skulle bo i paradiset.
Att jag skulle tillbringa åtskilliga nattetimmar med att titta på stjärnor på den stickiga gräsmattan.
Att jag skulle sova i ett rum med enbart tre bestående väggar, en vägg var havet.
Att vi skulle planera en så självklar roadtrip i sommar.
Att vi skulle dela så många tankar och känslor.
Att jag skulle få så många nya minnen för livet.
Att allt bara skulle vara helt perfekt.

Detta var den bästa veckan hittills på resan.
Obeskrivligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0